Ved vores relancering af klubaftenen i sidste uge, var vi fire - i går var vi otte, som havde to sjove timer med både single og double i et voldsomt blæsevejr. Der var rutinerede spillere og nyere, men jo flere vi er, jo lettere er det at få skabt gode og jævnbyrdige konstellationer. Kom frisk igen på næste tirsdag, så vi kan få endnu mere gang i klubaftenerne.

Vi ses!