Klubmodul og kontingent


Vi har af flere gange oplevet problemer omkring indbetaling af kontingent, når vi skifter til ny sæson. Og i år kan vi se, at vi har “mistet” en del medlemmer, og vi vil derfor bede jer tjekke, om I er røget ud ved en fejl. Det kan I gøre ved at forsøge at booke en bane, kan I ikke det, så er jeres medlemskab for 2024 ikke registreret. 

Vi forsøger at hjælpe her:

Helt åbenlyst går det galt, hvis man har skiftet kreditkort i løbet af året. Gå ind under “Banebooking/kontingent” - og vælg så “Mine tilmeldinger” i den grønne menulinje øverst på skærmen. Under “Kontingent” kan man ændre sine kortoplysninger.

Desværre har vi også oplevet, at nogle profiler er forsvundet - så må man oprette en ny: Det kan gøres ved fra forsiden at vælge “Nyt medlem?” - nederst på siden.

Desuden har vi fået et par forespørgsler på, hvorfor man ikke kan finde sine makkere, når man vil booke en bane via mobilen. Her følger lidt hjælp dertil: 

Vælg bane/tidspunkt, skriv ønskede makkers navn og tryk søg når nedenstående skærmbillede dukker op, så fortvivl ikke, hvis der ikke dukker navne op. Tryk i stedet i det store grå felt  - og så dukker der på magisk vis op en ny menu med det ønskede navn. Ikke verdens mest logiske fremgangsmåde, men det virker!


Vi håber det giver lidt hjælp, hvis man af den ene eller anden grund er røget ud af systemet - eller ikke har kunnet finde en makker at spille med!

Hold i dag

Følg med

Nyheder - Vis alle

Events - Vis alle

Instagram